Český výrobek
Nadácia na podporu českých výrobkov vznikla v roku 1994 a o päť rokov neskôr sa pretransformovala na Nadáciu Český výrobok. Jej hlavným poslaním je posilniť domáce malé, stredné a veľké podniky, ktoré pokrývajú rôzne odvetvia. Snaží sa zviditeľniť české výrobky medzi spotrebiteľmi, a tým podnietiť záujem o ne. Oznámenie, že daný výrobok je držiteľom ochrannej známky Český výrobok, je možné len v prípade splnenia prísnych kritérií, podania žiadosti a udelenia registrácie. Ak je spoločnosť, ktorá žiada o ochrannú známku, vo vlastníctve českých občanov alebo českej právnickej osoby a jej zisky nie sú prevádzané mimo územia Českej republiky, potom spĺňa podmienky. O ochrannú známku môže požiadať len výrobca, ktorý má v Českej republike registrovanú svoju činnosť, nie jeho splnomocnený zástupca (tretia strana). Ďalšou podmienkou je, aby výrobok spĺňal platné legislatívne normy, ktoré sú potrebné na to, aby mohol byť označený ochrannou známkou.