Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie
Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?
Tovar môžete vrátiť alebo vymeniť za iný do 90 dní od prevzatia zásielky.
Vrátenie výrobkov NIE JE možné u parfumov, kozmetiky a ďalších spotrebných výrobkov, ktoré ste už otvorili a to z hygienických důvodov - použité výrobky nemožno vracať do obehu. Nevyhovujúce zloženie či nevyhovujúce parfumáciu nemožno považovať za vadu výrobku.
Výmena alebo vrátenie tovaru zadarmo
Stačí balík zabaliť a odniesť na Vašu najbližšiu pobočku Zásilkovny. Tam stačí nahlásiť kód pre spätnú zásielku "98407117". Obsluha Vám vytlačí štítok, ktorý nalepíte na balík a máte hotovo. Nič neplatíte.
Postup
- Využite formulár pre vrátenie či výmenu.
- Nepoužitý tovar vložte do pôvodnej krabice.
- Krabicu dôkladne zabaľte (postačí fólia alebo baliaci papier - neprelepujte originálnu krabicu izolačnou páskou).
TIP: Ak chcete tovar vymeniť za inú veľkosť, môžete si ho objednať ihneď a pôvodný tovar nám zašlite na vrátenie. Budete mať tak istotu, že sa Vami zvolená veľkosť nevypredá.
Ak nechcete využiť vrátenie alebo výmenu zadarmo, zašlite tovar ako BALÍK NA POŠTU (nie na dobierku) na adresu Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praha 9.
Reklamácie
Chcete využiť zaslanie reklamácie zadarmo? Stačí balík zabaliť a odniesť na Vašu najbližšiu pobočku Zásilkovny. Tam stačí nahlásiť kód pre spätnú zásielku "98407117". Obsluha Vám vytlačí štítok, ktorý nalepíte na balík a máte hotovo. Nič neplatíte.
Reklamačné podmienky
- Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu ihneď, akonáhle sa vada objaví.
- Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru.
- Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru.
- V prípade zistenia nesúladu s objednávkou alebo vady je nutné neprodlene informovať predajcu.
- Vyskytne-li sa u zakúpeného tovaru závada, má zákazník právo túto vadu reklamovať.
- Vadou sa rozumie zmena vlastnosti tovaru spôsobená materiálom alebo výrobou.
- Za vadu nemožno považovať bežné opotrebovanie alebo nesprávne používanie.
- Reklamovaný tovar musí byť čistý a hygienicky nezávadný.
- Reklamácia bude vybavená do 30 dní od uplatnenia.
- Reklamáciu uplatňujte na adrese Topshelf s.r.o., Tulkova 763/8, 19800 Praha 9, ČR.
Postup pri reklamácii
- Reklamovaný tovar očistite
- Zabaľte tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu
- Priložte kópiu dokladu o zakúpení tovaru
- Priložte vyplnený reklamačný formulár
- Odošlite Českou poštou (nie na dobierku) na adresu spoločnosti