Kontakt
Často kladené otázky:
Kedy dorazí moja objednávka?
Odkaz na sledovanie objednávky nájdete vo Vašej emailovej schránke v emaile, ktorý sme Vám potvrdili prijatie objednávky
Zmena objednávky
Už zaplatenú objednávku nie je možné zmeniť, pretože je u nej vystavený daňový doklad. Objednávky na dobierku je možné meniť, napíšte nám prosím email aké je Vaše číslo objednávky a aký tovar chcete pridať.
Neprišiel mi e-mail s potvrdením objednávky
Ak vám neprišiel e-mail s potvrdením objednávky, najskôr skontrolujte priečinok "Spam" alebo "Nevyžiadaná pošta", kam mohol byť e-mail omylom zaradený. Ak ho nájdete, označte ho ako "Nie je spam". Ďalej sa pozrite do priečinka "Hromadné" alebo "Promo akcie", najmä ak používate Gmail alebo podobné služby. Overte si tiež správnosť zadanej e-mailovej adresy pri objednávke – chyba v adrese môže byť dôvodom nedoručenia. Ak e-mail nenájdete ani po týchto kontrolách, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže situáciu vyriešiť.
Adresa pre výmeny / vrátenie:
viď sekcia Výmeny a vrátenie
Zákaznícka podpora:
info@ferwer.sk
Informácie o fakturácii:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praha 4
Česko
IČ DPH: CZ03476812
Bankové spojenie:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Kedy dorazí moja objednávka?
Odkaz na sledovanie objednávky nájdete vo Vašej emailovej schránke v emaile, ktorý sme Vám potvrdili prijatie objednávky
Zmena objednávky
Už zaplatenú objednávku nie je možné zmeniť, pretože je u nej vystavený daňový doklad. Objednávky na dobierku je možné meniť, napíšte nám prosím email aké je Vaše číslo objednávky a aký tovar chcete pridať.
Neprišiel mi e-mail s potvrdením objednávky
Ak vám neprišiel e-mail s potvrdením objednávky, najskôr skontrolujte priečinok "Spam" alebo "Nevyžiadaná pošta", kam mohol byť e-mail omylom zaradený. Ak ho nájdete, označte ho ako "Nie je spam". Ďalej sa pozrite do priečinka "Hromadné" alebo "Promo akcie", najmä ak používate Gmail alebo podobné služby. Overte si tiež správnosť zadanej e-mailovej adresy pri objednávke – chyba v adrese môže byť dôvodom nedoručenia. Ak e-mail nenájdete ani po týchto kontrolách, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže situáciu vyriešiť.
Adresa pre výmeny / vrátenie:
viď sekcia Výmeny a vrátenie
Zákaznícka podpora:
info@ferwer.sk
Informácie o fakturácii:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praha 4
Česko
IČ DPH: CZ03476812
Bankové spojenie:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX