facebook
Objednávky zadané do 12:00 sa odosielajú okamžite | Doprava zadarmo nad 60 EUR | Výmena a vrátenie do 90 dní zadarmo

Kontakt

Často kladené otázky:

Kedy dorazí moja objednávka?
Odkaz na sledovanie objednávky nájdete vo Vašej emailovej schránke v emaile, ktorý sme Vám potvrdili prijatie objednávky

Zmena objednávky
Už zaplatenú objednávku nie je možné zmeniť, pretože je u nej vystavený daňový doklad. Objednávky na dobierku je možné meniť, napíšte nám prosím email aké je Vaše číslo objednávky a aký tovar chcete pridať.

Neprišiel mi e-mail s potvrdením objednávky
Ak vám neprišiel e-mail s potvrdením objednávky, najskôr skontrolujte priečinok "Spam" alebo "Nevyžiadaná pošta", kam mohol byť e-mail omylom zaradený. Ak ho nájdete, označte ho ako "Nie je spam". Ďalej sa pozrite do priečinka "Hromadné" alebo "Promo akcie", najmä ak používate Gmail alebo podobné služby. Overte si tiež správnosť zadanej e-mailovej adresy pri objednávke – chyba v adrese môže byť dôvodom nedoručenia. Ak e-mail nenájdete ani po týchto kontrolách, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vám rada pomôže situáciu vyriešiť.

Adresa pre výmeny / vrátenie:
viď sekcia Výmeny a vrátenie



Zákaznícka podpora:
info@ferwer.sk

Informácie o fakturácii:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Praha 4
Česko
IČ DPH: CZ03476812

Bankové spojenie:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

Kategória Vyhľadávanie Chat